محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

محمدحسین

پسرم داره سه ساله میشه

1390/10/4 14:23
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرخوبم خیلی وقته که عکسای جدیدتو تو وبلاگت نگذاشتم بزودی عکساتو گلچین میکنم البته همش قشنگ و دوست داشتنی اند .

میخوام بهت بگم که خیلی شیرین زبون و بامزه شدی اینقدر قشنگ و دلنشین صحبت میکنی که وقتی داری حرف میزنی خیلی وقتا من و بابایی به صورتت زل میزینیم مخصوصاً وقتی به من یا بابایی میگی «دوست دارم»

دیروز یادگرفتی که پازل سه تکه ایت رو خودت کامل و بدون کمک من بچینی خیلی خوشحال میشم وقتی که میبینم اینقدر زود یاد میگیری .

دیشب سه تایی با هم رفتیم کتابفروشی و برات یه آبرنگ و ابزار پلاستیکی خریدیم اینقدر خوشحال شدی و ذوق کردی که دوست داشتی تو خیابون باز کنی و با قلم موی آبرنگ نقاشی بکشی . وقتی رسیدیم خونه بابابزرگ ابزارتو باز کردی و گفتی «منم مثل بابایی پیچ و آچار و پیچ گوشتی دارم» بعدشم با آبرنگت حسابی همه جا رو رنگی کردی خلاصه دیشب شب خوبی داشتی .

دیگه خیلی به سالگرد تولدت نمونده فکر میکنم من بیشتر از شما ذوق دارم دوست دارم روز تولدت حسابی بهت خوش بگذره . دوست دارم عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سعید
7 دی 90 11:43
سلام خانمی ماشالا به گل پسرت . دیگه وقتشه منم برا سعیدم پازل بگیرم . البته دو تیکه . برای کیک تولد از همین الان تو اینترنت بگرد که یه طرح خوشگل پیدا کنی . کار سختیه انتخاب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدحسین می باشد