محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

محمدحسین

سه سالگی محمدحسین

1391/2/27 10:24
360 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد سه سالگی و رشد عقلی و عاطفی بچه های سه ساله خیلی شنیده و خونده بودم ولی فکر نمیکردم که بجه ها توی این سن اینقدر تغییر میکنن . پسر گلم اینقدر عاقل شدی که بعضی وقتا من و بابایی از حرفها و کارهای جدیدت تعجب میکنیم . خیلی خوب مسائل رو تجزیه و تحلیل میکنی . احساساتت رو براحتی و خوب بروز میدی . دلت برای کسانی که چند روزه ندیدی تنگ میشه و بعضی وقتا هم برای دیگران دلسوزی میکنی . به بابایی میگی موقع رانندگی کمربندش رو ببنده و مواظب باشه که تصادف نکنه . موقعی که من یا بابایی خوابیدیم سروصدا نمیکنی و خیلی آروم و درگوشی حرف میزنی. امروز صبح که بابایی از سرکار اومد گفت که برای تو کم وقت میذاره . البته اینطور نیست چون وقتی که خونه ست همش داره با تو بازی میکنه یا تو رو به پارک و مغازه میبره ولی چون جذاب شدی دوست داره که بیشتر با تو باشه و لذت ببره .راستش منم همین احساسو دارم . با تمام وجود دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدحسین می باشد