محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

محمدحسین

بابایی خوب و مهربون دوست داریم

1391/4/6 10:49
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم

امروز دوست دارم توی وبلاگت از بابایی تشکر کنم چون میدونم تو بابایی رو خیلی دوست داری و اگر کمی بزرگتر بودی حتما خودت اینکارو میکردی البته الان هم با در عالم کودکی و با زبان خودت اینکارو میکنی .مثلاً دیروز بعد از ظهر که از خواب بیدار شدی به بابایی گفتی : بابایی اجازه میدی تو رو بوس کنم . بعد هم بوسش کردی .  میدونم که بابایی هم حسابی خوشحال شد. عشق معصومانه و کودکانه ات به بابایی رو واقعاً دوست دارم.

بابایی مهربون، محمدحسین خیلی شما رو دوست داره . از بودن با شما لذت می بره .فکر میکنم انشاا.. وقتی بزرگ بشه صمیمی ترین دوستش شما باشین .

بابای مهربونم توجعبه هدیه نمی شه قلب کوچیکمو بذارم

تا بدونی چقدر دوست دارم

دوست دارم تا ابد ، آری تا ابد

((محمدحسین بابایی))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدحسین می باشد