محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

محمدحسین

روز مادر مبارک

1390/3/8 10:56
350 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش روز مادر بود با تو و بابایی رفتیم برای یکی از مامان بزرگهات هدیه خریدیم. گفتم برای یکی چون اون یکی مامان بزرگت شهرستانه و فکر نمیکنم حالا حالاها بتونیم بریم دیدنش البته وقتی رفتیم دستبوسی هدیش محفوظه. خلاصه از بازار که برگشتیم رفتیم خونشون تو مثل همیشه بمحض اینکه درو باز کردن شروع کردی به بداخلاقی البته تو پسر خوش اخلاقی هستی فقط بعضی روزا لج همه رو درمیاری هدیه مامان بزرگو دادیم که خیلی خوشحال شد البته بزور از دست تو درش آوردیم .

 بابابرای من یه هدیه خوشگل برای روز مادر و روز زن گرفته بود .

محمدحسینم دوست دارم یه روز تو اینقدر بفهمی که روز مادره و با اون صدای خوشگلت بهم بگی مامان جون روزت مبارک . اونوقت فکر کنم من از خوشحالی بال در بیارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سعید
8 خرداد 90 14:31
سلام مامان محمدحسین با چند روز تاخیر روزت مبارک . ایشالا از سال دیگه پسر گلت بهت تبریک میگه
مامان سعید
10 خرداد 90 14:47
روز شما مبارک وبلاگتو لینک کردم . تو هم زحمتشو بکش خوش باشی
مامان سعید
10 خرداد 90 14:47
راستی پس عکسای محمدحسین چی شددددددددددددددددد ؟؟
مامان بهار
21 خرداد 90 13:42
سلام روزت مبارک درباره آبله مرغون گرفتن محمدحسین هم بنویس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدحسین می باشد