محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

محمدحسین

محمدحسین تب دار

1390/10/18 10:21
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز که داشتم میومدم سرکار یه کمی تب داشتی بابایی که از سرکار اومد (آخه دیشب شبکار بود) پیشت موند فکر میکنم سرماخوردی برات نوبت دکتر گرفتم ساعت 10 باید با بابایی بیایی پیش خانم دکترامیدوارم که زودتر خوب بشی چون وقتی مریض میشی منم حال و روز خوبی ندارم و همش نگرانم .

دیروز بعد از ظهر که گفتی مامانی من خسته ام  و کمی هم بیحوصله بودی فهمیدم که داری مریض میشی که آخرشب تبت شروع شد شربت تب بر خوردی تا صبح هم تبت رو چک کردم که یه موقع بالا نره ولی نزدیک صبح دوباره تب کردی دوباره تب بر خوردی الان که زنگ زدم بابایی گفت دیگه تب نداری خیلی خوشحال شدم. تو همین سه ساعتی که اومدم سرکار دلم خیلی برات تنگ شده لحظه شماری میکنم که زودتر بیای پیشم و ببینمت دوست دارم بغلت کنم و ببوسمت . خیلی دوست دارم پسر خوب و دوست داشتنی املبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سعید
6 اسفند 90 14:30
سلام بابام جان چقد بگم نگران سلامتی این بچه نباش . هر چی بیشتر حساس باشی بیشتر مریض میشه . یه ذره تب که دیگه مریضی حساب نمیشه . دیدی خداروشکر زودم پرید . مبادا الکی بچه رو بترسونی ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدحسین می باشد